اخلاق و تاریخ پزشکی ایران
جمعه 30 اردیبهشت 1401
|
English
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
بانکها و نمایهنامهها
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
راهنمای داوری مقاله
روخوانی اول
روخوانی دوم
پیکربندی داوری
سبک نگارش
نظر نهایی
ثبت نام و اشتراک
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 2، شماره 3 - ( شهریور ماه 1388 )
بررسی دیدگاه جرجانی در زمینهی آلودگی هوا و تصفیهی آب
ص. 8-1
کاظم ندافی
،
مهدی ناطقپور
*
چکیده
(7404 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2193 دریافت)
ارتباط پزشک – بیمار و نقش آن در رضایتمندی بیماران از فرآیند درمان
ص. 16-9
ایرج شاکرینیا
*
چکیده
(12443 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3263 دریافت)
بررسی مقایسهای دلایل موافقان و مخالفان اتانازی
ص. 26-17
فرزاد محمودیان
*
،
حسین یوسفیمنش
،
مهدی بهنام
،
محسن کرمی
چکیده
(10163 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2321 دریافت)
توسعهی صلاحیت اخلاق حرفه ای پرستاران، ضرورتها و چالشها در آموزش اخلاق
ص. 38-27
فریبا برهانی
،
فاطمه الحانی
*
،
عیسی محمدی
،
عباس عباسزاده
چکیده
(16144 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(5714 دریافت)
حقوق فراموش شده در زندگی با ناباروری: یک بررسی پدیدارشناسی
ص. 50-39
ناهید خداکرمی
*
،
صدیقه صدیق
،
سمیه هاشمی
،
مصطفی حمدیه
،
ربابه طاهریپناه
چکیده
(8130 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2208 دریافت)
رابطهی بعد فرهنگ اخلاق سازمانی با بهرهوری کارکنان حوزهی سلامت: مطالعهی موردی بیمارستانهای عمومی آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران
ص. 60-51
سید پوریا هدایتی
*
،
امیر اشکان نصیری پور
،
فاطمه محبتی
،
علی ماهر
،
محمود محمودی
،
ناهید حاتم
چکیده
(10520 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2736 دریافت)
بررسی میزان آگاهانه بودن رضایت کسب شده از بیماران بستری در بیمارستانهای منتخب دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1387
ص. 70-61
میلاد امینی
*
،
محمدهادی موسوی
،
سید محسن محمدنژاد
چکیده
(9862 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2917 دریافت)
ضرورت آموزش مسائل شرعی سقط جنین به دانشجویان مامایی
ص. 79-71
فاطمه واثق رحیمپرور
*
،
فاطمه نوغانی
،
عباس مهران
چکیده
(8432 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2055 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS